Vi er muligvis et af de bedste firmaer i Europa inden for organisering og arrangering af konferencer, kongresser og events. Hvis du leder efter en professionel partner, der er i stand til at udvikle skræddersyede innovative løsninger, så er vi helt bestemt den rigtige organisation. Vi udfører aldrig en opgave uden at føle efter i vores hjerter først, hvilket resulterer i en meget personlig og fantastisk service.

Vi tror på partnerskabstilgangen, og at vi sammen kan sikre et konstant højt kvalitets- og service niveau som vil tilfredsstille jeres behov.

(PCO) Professional Congress Organizer

Copenhagen Event Company er en dygtig Professional Congress Organizer (PCO). Vi specialiserer os inden for Conference and Association Management og kan skabe muligheder inden for ethvert aspekt inden for området.
Vi er også et af de mest succesfulde PR og kommunikations bureauer i Danmark.

Vores medarbejdere er højt kvalificeret og erfarende, og tilbyder dig dygtig assistance på en miljøvenlig måde. Igennem de seneste år har Copenhagen Event Company håndteret adskillige events med alt fra 20 til 16.000 deltagere.
Læs meget mere om det dygtige CEC TEAM HER

Sammen med vores viden har vi en masse erfaring inden for området. For Copenhagen Event Company handler det om at opnå jeres ønsker og forventninger, ligesom det er vigtigt at gøre jeres gæster glade og imponeret over jeres event. Vi ser frem til et forhåbentligt fremtidigt samarbejde.

Copenhagen Event Company håndterer

  • Finde og udvælge rette venue
  • Forhandle priser og kontrakter
  • Professionel projektledelse
  • Budget- og økonomi – jura og momsspørgsmål – sponsor og udstillingsledelse, alle giver et stort positiv bidrag til økonomien.
  • Hjemmeside
  • Registrering af deltagere
  • Sponsorer salg og koordinering
  • Udstilling salg og koordinering
  • Hotelværelser – indlogering
  • Abstract Handling
  • Forsikring
  • On site management
  • Rådgivning i moms- og lovgivningsspørgsmål
  • Tolkning
  • Sociale arrangere – middage, sightseeing, virksomhedsbesøg og kreative events
  • Transport – bil, bus, fly, cykel
  • Underholdning
  • Koordinering af AV-udstyr
  • Logistik
  • Apps

For et erfarent kongres/konference bureau som Copenhagen Event Company er der ingen opgave, som er for stor eller for lille. Vi er stor erfaring i at afvikle store og komplekse, internationale arrangementer. Fra starten af processen styrer vi planlægning og afviklingen af kongressen.

I kan overlade projektledelsen til os og vi samarbejde med jer så jeres kongres/konference bliver en succes for alle. Vi har altid hjerte med og sikrer en god oplevelse for deltagerne fra første gang vi er i kontakt med dem til vi møder dem onsite. Vores telefoner og mails er åbent i døgns 24 timer.

Så hvis I ønsker et full-service bureau med fokus på præcis, professionel og pålidelig så lad os mødes til et forpligtet mødes, skriv til bo@cecevent.dk , så I også har mulighed for at se om der er kemi også.

Går du i overvejelse om at byde på værtskabet på en kongres/konference/sports begivenhed, så hjælper vi meget gerne og helt uden beregning på lave helt konkret oplægget sammen med dig.

Cases

Nedenfor findes en samling udvalgte cases, som du er velkommen til at kigge nærmere på.
Søger du en særlig kompetence eller ønsker at få en case uddybet, er du mere end velkommen til at kontakte os for mere information eller et oplæg på en løsning skræddersyet til jer.