Messearrangør i København

En af de absolut bedste måder at møde og mingle med såvel nye som eksisterende kunder, er på en messe. Messer er nok et af de bedste eksempler på eventmarkedsføring, som bliver anvendt i hele verden.

Derfor er det også en god mulighed for at møde både  internationale kunder  og nationale kunder. Hos Copenhagen Event Company er vi eksperter i at arrangere, planlægge, strukturere og eksekvere messer  af alle størrelser.

Vigtigheden af messer og konferencer

Messer og konferencer er for mange virksomheder en helt essentiel del af deres vækststrategi. Men at afholde et succesfuldt event i form af en messe eller en konference, er lettere sagt end gjort.

Det kræver både et skarpt overblik og en struktureret plan for fuldførelsen af messen samt det helt rette team, som kan hjælpe med at få netop din messe til at forløbe fejlfrit.

Hos Copenhagen Event Company har vi over 11 erfaring som messearrangør, og ved derfor, hvad det kræver. Vores personale har prøvet at stå med opgaven før, og det giver os de bedste forudsætninger for at kunne tage højde for alle aspekter af messen eller konferencen.

En messe afholdt i samarbejde med Copenhagen Event Company

Struktur og planlægning

Når vi skal arrangere en messe eller en konference, så sikrer vi os altid få lagt en struktureret plan fra day one af. Det lyder måske simpelt, men lige med messer og konferencer er der ufatteligt mange ting, som der skal tages højde for.

Vi har heldigvis prøvet det så mange gange før, at vi ved præcis, hvordan vores fremgangsmåde skal være. Derfor har  vi en en go-to proces og drejebog, som vi anvender når vi skal planlægge et hvilket som helst event.

Og gennem løbende dialog med kunden sikrer vi os, at denne proces og fremgangsmåde bliver tilpasset, så den er rigtig for netop denne kundes behov.

Vores proces

Når vi skal arrangere en messe eller en konference, så er der rigtig mange ting, som går igen fra andre lignende events. Og da vi er et eventfirma med mange års erfaring ved vi præcist, hvordan vi skal gribe opgaven an. når vi planlægger events er der tre essentielle faktorer, som vi har særligt fokus på:

Det rette team

Først og fremmest, så er der  intet event uden det rette team. Derfor har vi en række medarbejdere, som er dedikerede til netop eventplanlægning , og som har mange års erfaring som messearrangør og konferencearrangør.

Derudover er kommunikationen mellem vores team og jeres team essentiel. Tryghed og tillid hos det enkelte samarbejde er alfa omega, og derfor har vi altid én primær kontaktperson til det enkelte arrangement.

På den måde sikrer vi os, at der er en løbende dialog omkring projektet og planlægningen af messen, samt at jeres messe forløber så fejlfrit som muligt.

Erfaring

Som vi har været inde på, så er erfaringen inden for event-branchen et must. Events kan ikke gøres om, når de først har fundet sted. Dette skal ikke bruges som en frygt for at fejle, men en stræben mod at gøre det godt.

Man har kun én chance, når man skal planlægge en messe eller en konference, og derfor er det vigtigt at tage højde for en lang række tænkelige og nærmest også utænkelige scenarier, planlægge efter dem og så, vigtigst af alt, være omstillingsparat under messen.

Omstillingsparathed er altafgørende for ens evne til at håndtere pludselige situationer.

Know-how og know-who

En af de mest givende aspekter af at være et eventbureau er, at man møder en masse fantastiske mennesker på sin vej. Mennesker, som man har hjulpet med at føre deres drømmeevent ud i livet, mennesker som har hjulpet os med at kunde udføre vores arbejde til perfektion.

Derfor siger vi ofte, at det ikke handler om know-how udelukkende, men om know-who. Vi har et stort netværk af dygtige samarbejdspartnere, som står klar til at hjælpe med at gøre dit event til et succesfuldt et af slagsen.

Hos os får du:

  • Kompetente og erfarende medarbejdere
  • En samarbejdspartner som har været i branchen i mange år
  • En samarbejdspartner som er åben for nye udfordringer
  • En unik oplevelse ved hvert eneste arrangement
  • Højt personligt serviceniveau
  • Én primær kontakt til det enkelte arrangement
  • Tryghed og tillid hos den enkelte samarbejd
  • Effektivitet fra start til slut
  • Stabilt samarbejde på kongressiden
  • Kreative ideer ved events og markedsføring

Hos os har vi hjertet med i alle vores arrangementer 

Vi er klar til at hjælpe

Som erfarent eventbureau har vi naturligvis en lang række messer i bagagen, og er klar til at bruge erfaringen fra disse til at gøre din messe til en succes.

Hvis I står og mangler en pålidelig messearrangør i form af en samarbejdspartner til planlægning, strukturering, faciliteringen og eksekvering af jeres kommende messe, står vores dygtige team klar til at hjælpe. Send os en e-mail på bo@cecevent.dk, giv os et ring på +4525901212 eller udfyld vores kontaktformular ved at klikke på linket.