Copenhagen Event Company arbejder strategisk med eventmarketing, eventplanlægning og oplevelser som katalysatorer for at nå virksomheders, brands’ og organisationers mål. At arbejde med eventmarketing som en fast del af marketingmixet kan bl.a. bidrage til at styrke brandingindsatser og skabe awareness, generere leads og salg, engagere og bygge loyalitet hos potentielle og eksisterende kunder og forbrugere, og styrke virksomheder og organisationer internt.

Læs mere om event markedsføring.

Nøgleemner

  • Hvad er et godt event ?
  • Hvad er dit mål ?
  • Hvem vil du have i tale?
  • Hvad er sjovt og skævt?
  • Fælles brainstorm
  • Fælles idéudvikling
  • Visionboard
  • Back-casting modellen
  • Match med din strategi
  • Match med dine værdier
  • Hvad kan støtte dit event?
  • Koble dig på andre events?
  • Sælg din idé til pressen
  • Skriv så det fænger
  • Budget versus udbytte
  • Plan og projektstyring
  • Brug sociale medier
  • Webupdate til nye gæster
  • Cross marketing
  • Øvrig markedsføring
  • Dokumentér dit event
  • Evaluering

Cases

Nedenfor findes en samling udvalgte cases, som du er velkommen til at kigge nærmere på.
Søger du en særlig kompetence eller ønsker at få en case uddybet, er du mere end velkommen til at kontakte os for mere information eller et oplæg på en løsning skræddersyet til jer.